pátek 7. června 2019

Restaurační zařízení hodná našeho zřetele a co nám zatím chybí k realizaci ?

Ahóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóój !!!!!!!!!!!!!!!!!

Milé kamarádky, milí kamarádi, spolužáci a spolužačky, osado !

1. Restaurační zařízení hodná našeho zřetele:
- U hrocha
- U chcípáka


- Kolčavka
- Na Paloučku
- pochod po pražských hospodách (varianty Vršovice a Žižkov)
- Na Čečeličce ??? Pieta ??? V Koutku ???
- Restaurace U sv. Antoníčka
Pplk. Sochora 983/20
170 00 Praha, Holešovice

2. Co nám zatím chybí k realizaci ?
(reakce vítány)
- splutí některé řeky v ČR - Stvořidla mají přednost, zájemci buďte připraveni, můžeme jet třeba druhý den, jakmile bude voda (letos v únoru - březnu už to opět šlo)
- návštěva u naší spolužačky Nadi v SRN, tuším už navrhovala Alena P.
- Podkarpatská Rus a Nikola Šohaj loupežník - odloženo na neurčito, až se tam přestanou prát.
- soukromý koncert Olympic dříve než za 10 let (zvažujeme rok 2017 - no asi už ne) - vím, někteří z vás mi to již připomínali, viděl jsem je v minulých dvou letech a mám s tím trochu problém (nikoliv finanční), jukněte se někde na jejich koncert (nejlépe ve Stříbrné Skalici) a pak se o tom můžeme pobavit, třeba i individuálně, samozřejmě máme k diskuzi další varianty (Katapult a Markýz John) - zatím se mi nikdo neozval ?
- ???

13. A všechno co jsem zapomněl ....

Žádné komentáře:

Okomentovat